Service

Werkzaamheden na garantieperiode

Als de door de kozijnenleverancier gestelde garantietermijnen verlopen zijn, is het mogelijk om M2 Services b.v. in te schakelen om eventuele problemen aan gevels, ramen, deuren snel en vakkundig op te lossen.

 


Noodhulp

M2 Services b.v. staat 24/7 voor u klaar!

Door diverse oorzaken kan er direct behoefte zijn aan een noodoplossing. Door bijvoorbeeld een inbraak kan een ruit stuk zijn gegaan, deuren/ramen ontzet of niet meer afsluitbaar zijn.                     M2 Services b.v. komt dan zo spoedig mogelijk bij u langs om een noodvoorziening te treffen, een opname te doen en een afspraak te maken om de problemen op te lossen.

Wij zijn ten alle tijden telefonisch bereikbaar en staan paraat, ook in het weekend en/of op feestdagen.

(Schade veroorzaakt door brand en de getroffen noodmaatregelen)2013-10-02 12.39.03           2013-10-02 12.36.39


Advies

Voor vrijblijvend advies bent u bij M2 Services b.v. aan het juiste adres.
Door jarenlange opgedane ervaring in de geveltechniek en schadeherstel branche, hebben wij de expertise om onafhankelijk advies uit te brengen en samen met de klant te kijken naar een passende oplossing voor zijn of haar probleem.


Bemiddeling

Mochten er problemen zijn tussen de leverancier en de afnemer, dan bied M2 Services b.v. zich aan om te bemiddelen en tot een passende oplossing te komen, waar beide partijen zich naar kunnen schikken.


Montage

Het is mogelijk om door M2 Services b.v. kozijnen of plaatwerk te laten leveren en eventueel op locatie te laten plaatsen conform de voorschriften, dit geld voor zowel particulieren als voor aannemers.
De maten en kleuren zijn vooraf bepaald, dit maakt een vlotte plaatsing mogelijk. Montage op de bouwplaats zal in overleg met de aanwezige aannemer of opdrachtgever uitgevoerd worden.

Klim-, steigermateriaal en overige hulpmiddelen voor het monteren zijn aanwezig.

Daalse Kwint 2    Daalse Kwint 3    Daalse Kwint 1


Nazorg

Bij M2 Services b.v. gaat de zorg verder dan alleen de werkzaamheden op locatie, wij stellen de mening van klanten erg op prijs en doen ons uiterste best om aan alle eisen en voorwaarden te kunnen voldoen in de daarvoor gerekende tijdspanne. Achteraf zal nog een correspondentie plaatsen vinden om na te gaan of alles naar behoefte is gegaan en wat er mogelijk nog verbeterd kan worden.

Zo is de klant tevreden en zijn wij dat ook.